Δεύτερο κείμενο αφόρμησης

photo12Η   ΑΡΧΗ
Η Βίβιαν, καθώς περπατούσε στη λεωφόρο Αμαλίας, αντίκρισε ένα παλιό κτίριο. Ξαφνιασμένη σκέφτηκε: αποκλείεται να είναι αυτό. Ίσως είναι μια φάρσα,  μια ανάμνηση. Δεν μπορεί να είναι αλήθεια.

του Θανάση Καραγιάννη (Α1)

Διήγημα 

Πρώτο κείμενο αφόρμησης

pjoto21Η   ΑΡΧΗ
Το βρήκε η Χριστίνα. Απομεινάρι της πλημμύρας που είχε  υποχωρήσει, ένα τετράγωνο κουτί στο χρώμα του φυκιού. Από τις γωνίες του πετάγονταν κάτι σαν βλαστάρια. Έμοιαζε με τσαντάκι, με άδειο κέλυφος  ψαριού, σαν κι αυτά που ξεβράζονται συχνά στη παραλία, στο μέγεθος όμως ενός κουτιού από μπισκότα.
-Κοιτάξτε τι βρήκα! Ελάτε να δείτε! Γρήγορα! Φώναξε.

του Κ. Τσάκαλου (A3)

Διήγημα 1    Διήγημα 2    Διήγημα 3    Διήγημα 4

Η ταυτότητα του προγράμματος

libraryΟλοκληρώνοντας με επιτυχία το πολιτιστικό  πρόγραμμα  Λέσχη Ανάγνωσης,όπου μεταξύ άλλων
α) μελετήσαμε σε βάθος και επεξεργαστήκαμε λογοτεχνικά κείμενα
β) επισκεφθήκαμε  Βιβλιοπωλεία και Εκδοτικούς  Οίκους
γ) ασκηθήκαμε στη δημιουργική γραφή,
δόθηκε στους συμμετέχοντες μαθητές  η εξής  προαιρετική άσκηση:
Χρησιμοποιώντας ως αφετηρία το πρώτο ή το δεύτερο κείμενο έκτασης μίας παραγράφου,  που ανέλαβαν να γράψουν δύο μαθητές, οι ενδιαφερόμενοι θα έπρεπε να συνεχίσουν τη δική τους  αφήγηση, φτιάχνοντας  τη δική τους ιστορία.
Αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας  είναι τα πέντε διηγήματα που παραθέτουμε,
τα τέσσερα από αυτά ως συνέχεια της  1ης αρχής  και  ένα  ως συνέχεια  της   2η αρχής:

Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κωνσταντίνα Πέππα